Separament dels meus tiets
Hola🙆🏻, com ja dic al títol, els meus tiets es volen separar. El que em preocupa no son ells, sinó, la meva cosina de menys de deu anys. M'he l'estimo moltíssim i no vull que ho passi malament. Ja sé que son vivències que hem de passar. No la vull deixar sola en aquesta etapa. Però estic a batxillerat i tinc les meves dificultats que m'ocupen molt de temps. Nosé com puc ajudar-la i ajudar-me a mi a controlar els sentiments al veure'la trista i no poder parar d'estudiar. Es la meva cosina preferida i ella m'ajudat a tirar endavant durant tot aquest temps passat, encara que no ho sàpiga. I si ella està trista, jo ho estic.
Faig el que puc. Perquè no es l'únic problema que tinc...
Sipusplau, ajudeu-me i així ja no em sento tant ofegada🙇🏻‍♀️.
Moltíssimes gracies☺️
Estrella Dorca

Hola bonica,
Tan sols la teva preocupació per no veure-la patir, ja l'ajuda! Evidentment, com molt bé dius, és una situació que ha de passar. Ara li toca viure aquesta ruptura dels seus pares, però potser a la llarga és millor per ella, qui ho sap?
La manera d'ajudar-la és estant al seu costat, parlant amb ella i fent coses juntes! Per què no la convides algun dia a passar la nit a casa teva? Segur que li encanta!
Recorda-li que et sap greu la situació que està vivint i que estàs allà per ajudar-la en el que necessiti. T'ho agraïrà ;)
Però també tingues en compte una cosa: tu no pots estalviar-li el dolor. L'ha de patir, perquè és l'única manera que podrà créixer d'aquesta situació i que no li afecti amb el pas del temps, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @teràpia25