sento fàstig cap als nois que m'agraden
Tinc un greu problema...
M'agrada un noi, parlem, ens agradem, i quan em donc compte de que ell també sent el mateix sento fàstig cap a ell, sento que ja no m'agrada, sento que...no ho se... Després ell es cansa, passa de mi, i em torno a pillar i m'empanadeixo d'haver perdut l'oportunitat. Això m'ha pasat amb tots els que m'han agradat. No he pogut gaudir de l'amor, i com deduireu, mai no he tingut novio... Ajuda siusplau!! :(
InterPersonal

Hola Laura! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomanaria que davant d'aquestes situacions et donis temps. Potser et cal una mica més de temps per acabar de valorar si la persona que tens davant realment t'agrada. Potser abans d'expressar els teus sentiments pots xerrar-hi uns dies més i saber més coses d'ell. A vegades ens adonem del que val la pena un cop ho hem perdut, per això més val anar a poc a poc, anar coneixent qui tenim davant amb calma per poder treure la valoració més acertada. A poc a poc, veuràs com et va passant aquesta sensació de fàstig quan coneguis a més nois. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga