+ cul siusplau
HOLAA!!
Us escric per demanar-vos un favor:
Aquest 2017, una amiga i jo ens hem proposat fer exercicis per augmentar els glutis (músculs de cul), ja que som molt planes de cul i ens agradaria tenir-lo més gran.
Quan vam buscar rutines o entrenament de glutis, tots eren molt complexes i vam pensar en demanar-vos si ens podríeu fer un planning d'entrenament de gluti o donar-nos unes pautes d'entrenament (o webs on ens les donin). Ens faríeu un graaaaan favoooorr.
som noies de 14 anys de mes o menys 48 kg i que fem esport 3 dies a la setmana.
moooooltess gràaaàààaàciess adolescent.cat!!!! Ho peteu massaa!!!!!!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapes!
Gràcies per escriure al consultori.
El primer que teniu que saber és que cada persona té el cos que té per la seva genètica i constitució i això no ho podem canviar. Els exercisis que comenteu vosaltes serveixen per tonificar certes zones del cos, en aquest cas el cul. La veritat és que els exercisis son els que serveixen per aconseguir-ho però també podeu fer esports més divertits, com per exemple el voleï. A més, els resultats amb els exercisis son lents... ho dic perquè no us frustreu.
Intenteu no obsesionar-vos amb això, el que és important és fer esport més que treballar una sola zona del cos.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga