Dono el pas?
Hola.
Des de que sóc molt petit que m'atrauen els nois. D'altre banda, fins ara me n'he enamorat de bastants noies i he tingut diverses parelles, però físicament no m'atreien tant com els nois. Em considerava bisexual però ara, fa tres anys que no sento res per cap noia. Mai m'havia enamorat per cap noi fins ara.
Sempre he tingut una minifobia a què la gent no m'accepti o es riguin de mi per ser gai, a l'escola els nois es reien de mi perquè sempre estava sempre amb noies i m'agradava ballar, jo m'aguantava i ho negava tot. Fins ara només ho sap la meva millor amiga, li ho vaig dir fa poc.
Com he dit abans estic enamorat d'un noi de la meva classe. Ell i jo som amics i tenim una bona relació a classe, fora de l'escola només ens parlem per coses de deures i si quedem és amb un grup gran de gent. Quan acabi el curs ell se n'anirà a un altre batxillerat i tinc por que la nostra relació acabi, per això li vull dir el que sento per ell, crec que si no ho dic em quedaré amb les ganes per sempre, però d'altra banda tinc por que se separi de mi i/o que ho expliqui a tothom.
La meva pregunta és: Hauria de dir-li que l'estimo o guardar-me el secret.
P.D. Em podries donar consells de com dir-li d'anar a fer un tomb? No m'atreveixo...
Gracies.
Estrella Dorca

Hola nico,
Doncs ets molt valent! No és gens fàcil declarar-se a una persona!
Pots fer-ho de diverses maneres: a través d'indirectes (a veure si et segueix el joc) o bé més directament (explicant-li que t'agrada una persona, que és un noi i que és ell). Evidentment, si tens por de la seva reacció pots demanar-li que sigui discret, tot i que tu no podràs controlar el que ell faci amb aquesta informació.
Maneres de proposar-li anar a donar una volta? Si a classe sempre parleu, també podries dir-li de parlar un dia fora del cole! A veure com respon. Mira també si teniu algun interès comú (una peli, algun esport, anar a provar un lloc nou...). Pots buscar alguna excusa a veure com s'ho pren!
Una abraçada!
Laia Sala
instagram: @terapia25