D'avegades el amor fa mal.
Hola
Fa temps que el meu ex i jo ja no som novios.
El cas esque jo encara estic enamorada de ell i ell de mi no, lo que passa esque fa poc temps que li vaig dir de tornar a ser novios i ell em va dir que no, aixo em va fer molt de mal.
Lo que passa esque no paro de plorar i jo no puc continuar aixi, jo no vull que ell em vegi pasanto malament.
El problema esque va a la meva classe i sa-senta al meu costat i jo ho pasare fatal.
Ahir vaig llegir una carta que em va escriure fa temps i vaig començar a plorar.
Que puc fer?
Que puc fer per no passaro tan malament?
Que puc fer a classe?
Ajuda de veritat. Gracies un peto!
Estrella Dorca

Hola!
Em sap molt greu el que estàs vivint, les ruptures són molt doloroses. Acceptar que una persona ja no vol estar amb tu, fa molt mal i necessitaràs un temps per anar-te refent.
Una forma que t'ajudarà és a través de les tres distàncies:
• distància FÍSICA - evitar estar en contacte amb ell tan com puguis. Si s'asseu al teu costat és complicat, però pots intentar no coincidir a l'hora del pati o buscar coses diferents durant el cap de setmana.
• distància VIRTUAL - deixa de seguir-lo a les xarxes socials. Evita mirar connexions o el que penja. Això també vol dir no mirar les cartes que t'escrivia, perquè només fas que mantenir viu el seu record, i ara això et fa molt mal. De moment podries guardar tots els regals, les cartes i el que et recordi a ell en una caixa.
• distància MENTAL - intenta posar el focus sobre teu, sobre el que t'agrada a tu: fer coses amb les teves amigues, passar estones amb la família, practicar els teus hobbies... i quan notis que penses massa en ell, redirigeix el focus en tu: què necessites? Plorar, doncs fes-ho! riure, doncs truca a una amiga! Pensa en tu, mima't una mica.
Mica en mica veuràs com el dolor va deixant pas a una distància EMOCIONAL, on seràs capaç de recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada i molts ànims!
Laia Sala
instagram: @terapia25