Quin liooooo! Necesitu ajudaa sisplau.
Hola!
Ara m'he fet molt amiga del ex millor amic (aquest noi li dire "X") del meu millor amic (i a aquest li dire "Y"), i aques noi (X) m'ha començat a agradar bastant i es veu que jo a ell tambe li agrado. Hem estat coquetejant, parlant i hem quedat un parell de vegades, i el meu millor amic (Y) es va enterar, i es va enfadar molt amb mi i gairebe no em parlaba, i els mues amics van començar a pensar que estava gelos i potser tambe li agrado a (Y) i a mi pot ser tambe m'agrada una miqueta, pero no ho se. Que faig? Per que si vull estar amb (X), que tinc bastantess ganes, l'altre (Y) s'enfadara amb mi i perdre la seva amistat i no la vull perdre per que m'importa molt i l'estimo massa. I lo pitjor es que tots dos van amb mi a la classe.
Estrella Dorca

Hola anònima!
Doncs quin embolic! Quan hi ha tres persones involucrades en una història d'amor... sempre hi ha algú que en surt ferit.
Primer de tot assegura't de quins són els teus sentiments per cada un dels nois. Si estàs dubtant, dona't uns dies per veure-ho més clar.
També pots intentar parlar amb el teu amic (Y) per explicar com ha anat tot, com se sent ell i com et sents tu. Potser així sentirà que la vostra amistat continua sent important per tu. És possible que s'hagi sentit traït en conèixer la vostra "relació" o el vostre tonteig, per tant, si li expliques com ha anat tot, possiblement estarà més tranquil.
Potser després d'aquesta conversa entendràs millor els teus sentiments...
Una abraçada!
Laia Sala
instagram: @terapia25