No sé què fer, AJUDA
Bon dia,
A l'estiu vaig conèixer a un noi per les xarxes socials i al cap de poc temps vam dir de tenir algo, jo li vaig dir que era millor esperar-nos un temps per anar-nos coneixent i tot. Ell ho va acceptar, però quan jo estava de vacances un dia va quedar amb la seva ex i es van liar. M'ho va dir i vaig estar molt malament, però tot i així jo seguia parlant amb ell perquè me l'estimava. Quedavem i tot bé. Fins que un dia ho van deixar (al cap d'uns 4 mesos) i ell em va dir que volia intentar-ho amb mi perquè li molava i mentre havia estat amb la seva ex que no s'havia oblidat de mi.
Jo li vaig dir que si, que ho volia intentar però al cap de poc em va dir que necessitava temps ja que no tenia res clar. Això era perquè seguia parlant amb la seva ex i ella li deia de tornar. En aquell moment ho vaig passar molt malament i li vaig dir que o volia estar amb mi o amb ella, i que si estava amb mi que tindria de deixar de parlar amb ella perquè sinó tornaria a tenir dubtes i això va fer, em va dir que em volia a mi i que deixaria de parlar amb ella. Però al cap de dues setmanes o així em va dir que no se sentia bé tenint una relació ja que li treia llibertat. Que volia seguir parlant i quedant igual però sense estar, jo ho vaig acceptar ja que si li deia que volia seguir i seguiem, sabia que ho acabariem deixant.
Tres dies després em vaig enterar de que s'havia liat amb una amiga meva però que no estaven. Ho vaig passar molt malament també i li vaig dir de deixar de parlar, ja que no volia passar-ho més malament per ell, i així vam fer. Dos dies després el vaig veure, ja que era cap d'any i vam coincidir a la mateixa disco i allà vam parlar. Allà a la pista jo estava amb els meus amics ballant i ell estava amb els seus al costat del meu grup, com si volgués veure'm i parlar amb mi. Davant seu em vaig liar amb un i es veu que va marxar molt rallat i plorant. Al cap d'una estona em va venir a buscar la seva millor amiga i em va dir que estava molt malament i que ell necessitava parlar amb mi. Vaig anar a parlar amb ell i li vaig dir que això no hagués passat si ell no m'hagués fet tot això. Quan vaig arribar a casa el vaig obrir i fins llavors parlem com hem parlat sempre. Ell em diu de quedar i jo també vull, però sé que també es parla amb l'altre nena i queden. Amics meus em diuen que el deixi estar perquè no em valora però no és el que vull ja que necessito parlar amb ell i me l'estimo.
Estic molt colapsada i no sé què fer de veritat perquè jo vull tenir algo amb ell.
Estrella Dorca

Hola Fatema,
A vegades ens entestem a tenir alguna història amb una persona i totes les accions ens diuen el contrari. Potser ara no és el moment per tenir una relació. Sembla que ell té cert interès en tu, però també en altres noies, per tant, potser està buscant una relació més oberta o bé una relació sense compromís. Ell té tot el dret a demanar el que vulgui, però tu també. És a dir, tu has de pensar realment què vols amb aquest noi. Ell és capaç de donar-t'ho? I a partir d'aquí prendre una decisió, per molt dolorosa que sigui...
Una abraçada!
Laia Sala
instagram: @terapia25