Ajuda siusplau!! Es molt urgent, se que m'ajudareu
Hola, porto amb el meu novio 4 mesos i ell esta preparat per fer relacions sexuals i jo crec que tambe pero crec que es massa rapid, nomes portavem 2 dies de lio i ja li vaig fer una paja i ell em va fer dits.. a mes, a mes avegades em pasa pel cap la idea de que ja no sento la mateixa ilusio, ja no m'agrada tant pero no se si son aquests dies que penso aixo perque tinc la regla i estic baixa. Se que aixo ho he de descubrir amb el pas del temps, pero jo l'estimo molt i de veritat i no fui fer-li mal si tallem perque a el li agrado molt, tambe no sabria tallar amb ell (si es dona el cas que m'adono que ja no m'agrada) perque m'ha fet un parell o tres de regals molt cars i jo a ell cap i no se em sap malament perque l'estimo encara que com he dit avans estic perdent la ilusió. De veritat necesito la vostra ajuda, estic feta un embolic...
Estrella Dorca

Hola Quer,
Anem a pams que ja veig que estàs ben embolicada....
• Relacions sexuals - La primera vegada és important que totes dues persones estiguin convençudes i se sentin preparades. Recorda una cosa: sempre pots parar. És a dir, si en algun moment et sents incòmode o t'entren els dubtes, tens tot el dret a frenar la relació sexual!
• Amor - Evidentment una parella té els seus alts i baixos i a vegades apareix algun dubte. Si aquests dubtes són molts constants... potser hauràs d'escoltar-los. Fes una llista (mental o escrita) del que t'aporta la teva parella i analitza si el teu ideal de parella és així. Potser t'ajuda a decidir-te.
• Desamor - No pots estar amb una persona només perquè tu li agrades a ella! Aquesta persona no s'ho mereix, ni tu tampoc! No s'hi val a quedar-se amb algú "perquè t'ha fet regals cars" o és que l'amor es compra?
Pensa en aquests tres punts... i potser hauràs de prendre una decisió....
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25