Que puc fer perquè les coses no m'afectin tant?
Hola,
Últimament les coses m'afecten molt, per exemple l'altre dia em van fer una broma i vaig fer veure que em vaig fer mal per poder plorar.
També sóc molt tímida, mai explico els meus sentiments i m'agradaria obrir-me més a la gent, i poder expressar el que sento. Que puc fer?
Que podria fer perquè les coses no m'afectin tant, sobretot que els altes és riguin de mi?
Estrella Dorca

Hola anònima,
La por a fer el ridícul o que els altres ens deixin aïllats és una por molt habitual entre els adolescents. També és una època on ens sentim més insegurs i necessitem que l'aprovació dels altres. No hi ha una manera ràpida per deixar de ser tan tímida, però sí que hi ha un punt clau: el sentit de l'humor! En el moment que tu mateixa comences a enriure't de tu, d'alguna cosa ridícula que has fet, d'algun error que hagis comès o d'alguna caiguda... et serà més fàcil arxivar-ho a la memòria com una "anècdota". Recorda que sovint els altres s'obliden de les coses "estúpides" que hem fet, ja que per ells no són importants, així que intenta no fer-les importants tu tampoc ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25