ajuda
hola, soc una noia de breda hem dic marta, necessito la vostra ajuda, es la primera vegada que escric una consulta aqui, pero es el meu últim recurs, ni els meus amics ni els meus pares m'entenen, i necessito un consell. fa mesos ho vaig deixar amb el meu novio portavem dos anys, va ser una relació amb molts sentiments per part dels dos, ens estimavem molt, fins que ell va començar a anar amb un grupp de gent (fumen porros etc..) i jo no em sentia agust amb ells i anava amb la gent de sempre. Ell va canviar moltisim, estava super fred amb mi, casi no quedavem etc, fins que jo vaig marxar de vacances i l'ultim dia de les meves vacances em va dir per whatsapp que no podia seguir amb mi, i em va deixar per whatsapp una relació de dos anys després a la setmana ja estava amb un altre noia i ja ha estat amb 5 noies o aixi. Ho vaig passar molt malament era molt important per mi i l'estimava molt, ara el meu problema esque no em puc oblidar d'ell, nose si parlar-li, no palar-li, nose si començar a seguirlo a l'instagram un altre vegada o es pensara coses que no son..
Sisplau ajudeeume!! un consell...
Moltes Gracieees
Estrella Dorca

Hola sther,
T'entenc perfectament. Superar una ruptura no és fàcil i a vegades ens fa tant mal que només tenim ganes de tornar amb aquella persona. Però aquí ve la pregunta: et feia feliç la persona en què s'havia convertit? Realment vols estar amb una persona que talla una relació de dos anys a través d'un whatsapp?
Quan ens ho deixem amb una parella, hem de mantenir 3 distàncies:
• DISTÀNCIA FÍSICA - evitar veure-la i tenir-hi contacte. Coincidir-hi com menys millor
• DISTÀNCIA VIRTUAL - deixar de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar últimes connexions... (sé que és difícil, però com menys informació tinguis d'ell, més fàcil et serà oblidar-lo)
• DISTÀNCIA MENTAL - evitar que ocupi tots els teus pensaments. Quan notis que el teu cap està pensant en ell, ràpidament centra el focus en tu. Il·lumina't i aprofita aquesta temporada per conèixer-te una mica millor: fes coses que t'agraden, disfruta de les teves amigues, fes activitats en família...
Finalment, al cap d'un temps - que pot ser una mica llarg - arribaràs a la DISTÀNCIA EMOCIONAL, on seràs capaç de recordar la persona sense que el record et faci mal.
Molts ànims bonica!
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25