ENAMORAT
Estic enamorat de la meva millor amiga a la qui no vull perdre perquè també estimo com a germana. Em fa mal que confiï amb mi perquè m'explica totes les seves relacions i jo no n'he tingut casi cap, molt poques. Estic molt pillat i m'agradaria tirar-me als seus braços i que les nostres boques es fonessin entre petons. Però sé que això no passarà perquè un cop, quan li vaig confessar el meu amor ella ja va dir-me que no sentia el mateix per mi. Vam deixar-nos un temps. Per no perdre-la vaig tornar a parlar amb ella com si no hagués passat res. Ella no sap que la continuo estimant i és la única forma de ser al seu costat. Tenim súper bon rotllo amb els seus pares i ella amb els meus però no sé que fer. Estic trist i moltes vegades em quedo mirant els seus ulls, ella em pregunta que em passa, sap que passa alguna cosa però ni de bon tros s'imagina que el que passa és que estic enamorat d'ella. No sé que fer, em podeu ajudaaar!!??? Gràcies, petooons!
Estrella Dorca

Hola Lluís,
Doncs sembla que estàs en una situació força dolorosa. Els amors no correspostos fan molt mal i sovint les persones es troben en una situació de no saber reaccionar. Intentaré ajudar-te a veure quines opcions tindries:
• Confessar-li els teus sentiments i veure com reacciona ella (i acceptar la seva reacció).
• Continuar amagant els teus sentiments i sent "amic" seu (i continuar escoltant tots els seus embolics amorosos amb altres persones).
• Distanciar-te una mica d'ella (dient-li la veritat) i intentar començar a passar pàgina.
Totes tres opcions tenen el seu risc, has de veure quina és la que s'adequa més a la teva forma de ser i, sobretot, quina t'evitarà més mal
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25