amor... parella
mireu jo estic amb un noi mes petit que jo estic molt contenta prke em fa cartes d'amor .... pero tambe sento algo per el meu ex sempre ens hem estimat i esclar ara jo no se que fer prke si deixo al meu novio...es molt sensible...i crec que el meu ex no m'estima pero esclar jo soc la que em sento malament confusa i culpable es normal sentirme aixi??? que puc fer per deixarme de sentir aixi???
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que et díria és que més que quedar-te en sentir-te culpable, potser val la pena que t'afrontis a aquesta confusió i intentis escoltar-te per dins i veure el que necessites ara mateix. Si ets sincera amb tu mateixa i estàs bé amb tu mateixa, estaràs bé amb els altres i no sentiràs culpa. Afronta't a avergiruar si necessites estar un temps sola, si t'agrada suficientment el teu nòvio, si ja has fet prou procés epr deixar enrera al teu ex,etc. Centra't en tu mateixa i en prendre aquesta decisió. Pots apuntar què passaria si féssis cadascuna d'aquestes decisions, quins perills tindria canviar, què guanyaries, etc.Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat