Nesesito un poc d'ajuda!😥
Hola!! Esque nessesito ajuda...
Aveure, jo tinc 15 anys i ell en té 19 i fa tres anys que ens coneixem. M'agrada desde llavors (ancara que jo aigue estat amb altres nois) perque vam comensar a parlar, es un noi mol simpàtic i carinyós, però es carinyós amb totes les noies que parla.
Avans e vist una consulta d'una noia que li aconsellaveu que li fes indirectes, en plan, que li parle, que qedesem a soles i etc. Pero esque ell i jo aixo u em fet sempre, sempre parlem per el WhatsApp i es tot un amor! Em diu coses molt boniques i em passa cançons presioses, em quedat a soles... Pero el problema es que aquest noi en mol tancat perque li han fet mol de mal i no em deixa coneixer-lo tal i com es perque no s'en fia i em fa sentir malament... No bull dir- li qie m'agrada perq se com es i no bull que s'aspante i no sen bulgue saber res mes de mi. Per aixo us demano un poc d'ajuda sisplau😢❤
Sento les faltes pero esque tinc un poc de presa!!
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Doncs potser el ritme de la vostra relació és aquest! Mica en mica que aneu agafant confiança. Si ell està tan tancat, potser és que necessita el seu temps. També pots ser més directa i demanar-li què pots fer per ell o com el pots ajudar. Parla-li una mica de tu, de com et sents, de la teva inseguretat... potser així veurà que les seves inseguretats també són compartides.
Si després d'un temps d'intentar apropar-t'hi veus que no hi ha cap tipus de reacció o de canvi, potser hauràs d'acceptar que ell no vol avançar en la relació, per molt mal que et faci.
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25