M'agobio per tot!!
Hola!! Fa poc em vaig apuntar a atletisme per fer algún esport ja que he probat molts i m'he agobiat de tots i amb aquest pensava que seria diferent, pero no. També he acabat agobiada. No sé que em passa que cada cosa novabque faig i que al principi m'encanta, com per exemple quan coneixo a algun noi, després m'acaba cansant. No sé que fer perque si el dia de demà tinc novio nose com ho portare. Gracies!
Estrella Dorca

Hola noieta12345,
Potser t'estàs avançant una mica massa, no creus? Si els nois que coneixes et cansen de seguida, potser és senyal que no t'agraden tant, no creus? Per molt que vulguem tenir parella, també hem de ser conscients si la persona que tenim davant és algú amb qui podem congeniar o no. No es tracta d'acabar sortint amb el primer que ens fa cas i això sembla que ho tens molt clar, o sigui que et felicito!
Pel que fa als esports, no sé si és que no has acabat de trobar l'esport que t'agrada o bé que tens molta pressa per fer-ho bé, t'exigeixes massa i després la teva pròpia exigència t'atabala. Podria ser això?
Intenta recordar què t'agradava de l'atletisme en un principi i intentar recuperar aquestes petites sensacions. També pots procurar posar-te petits objectius per anar millorant i perfeccionant la tècnica (però poc a poc!). Parla amb el teu entrenador i demana-li consell, potser t'orientarà una mica i t'ajudarà a disfrutar més d'aquest esport.
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25