M'he pillat per un pavo mes petit
A veure jo en tinc 15 anys, i bueno el noi aquest en te 13, sembla molt mes gran, pero els te. Resulta que es amic d'uns amics meus, i sempre hem diuen que jo li semblo molt guapa, pero mai hem parlat, va al meu institut i ell va amb tios que jo no hem porto amb ells, pero esque a mi ell hem coneix, pero no se que fer, creec que m'hauria d'obldar d'ell o m'espero encara que sigui mes petit?
Estrella Dorca

Hola Srta. Adidas,
Realment el tema de la diferència d'edat entre nois i noies sembla que està perdent importància! Cada vegada més hi ha relacions heterosexuals on la noia és la més gran. Estem fent un gran pas!
Ara bé, tu has de saber si aquest noi t'agrada o no. I l'única manera de saber-ho és apropant-te a ell i coneixent-lo una mica millor. Comença saludant-lo pels passadissos, o fent algun comentari sobre quedar algun dia... utilitza les xarxes socials per parlar en privat i veure quin interès té ell... Això et donarà pistes per saber si a tu t'agrada com és i quin pas fer a continuació: si continuar apropant-te o bé començar a oblidar-lo.
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25