Amorrrrr
Hola, em dic Laura i tinc una casa de vacances a Tarragona i desde petita m'ha agradat un noi d'allà però mai havia parlat amb ell, llavors vaig descobrir que tenia facebook. Aleshores el vaig agregar i ell em va acceptar. Vam començar a parlar pel xat i era molt simpàtic i llavors em va semblar que li agradava i llavors vam tenir un enfado perquè va dir als seus amics que a mi m'agradava ell però mai li havia dit res, i, per això vaig pensar que era per la forma en que jo li parlava. Llavors em va desagregar com a amics. Mesos tard el vaig tornar a agregar i ell em va tornar a acceptar i ara no se si parlar-li. Que puc fer???!!!
Moltes gràcies!!
Dits amunt per la INDEPENDÈNCIA <3
InterPersonal

Hola Liane1000! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En tot tipus de relacions a vegades hi ha malentesos i discussions. El tema és saber tractar aquestes discussions i a vegades deixar passar el temps perquè cadascú aprengui de la situació i les coses es calmin. Per tant, valora si el que ha pogut passar va ser un malentès i probablement ara estigui resolt i els dos n'hagiu après alguna cosa. Si creus que si i en tens ganes, pots parlar-li de manera natural, oblidant el rencor ( que no ens porta enlloc) i el malentès! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga