L'ex de la meva millor amiga lliga amb mi i a mi m'agrada!!! sos
HOLA ADOLESCENTS!
Doncs tinc un problema, i és que fa gairebé un any la meva millor amiga es va começar a liar amb un noi, fins fa dos mesos. Abans de liar-se amb ell, ella sabia que a mi feia mesos que m'agradava el noi, que també era un des meus millors amics, m'ho va estar ocultant durant un mes, i quan finalment m'ho va contar jo em vaig veure obligada a acceptar-ho.
Fa un mes es van discutir i al final han quedat com a amics, tot i que la meva amiga és molt gelosa, quan ell s'apropa a alguna altra noia encara que sigui per xerrar-hi, es posa histèrca. Doncs el problema és que es veu que el noi s'ha começat a fixar en mi, i a mi resula que mai m'ha deixat d'agradar, i com és molt carinyós sempre està aferrat a mi, i quedam d'amagats perque ella no s'enteri. Darrerament he notat que ell està lligant amb mi. L'altre dia vam quedar per anar a sopar, i després vam estar a punt de liar-nos, jo només havia de girar el cap, però vaig pensar amb la meva amiga i no ho vaig fer. El cas és que a mi m'agrada molt, i jo noto que a ell li agrado, però no li puc fer tal desgràcia a la meva amiga, ja que diu que segueix sentint alguna cosa per a ell. Però per una altra part també penso que per la seva gelosia no he d'aturar de fer el que jo vulgui, ja que no vull que els meus actes depenguin d'ella.
AQUÍ TENIU EL MEU PROLEMA, QUE NECESSITA UNA SOLUCIÓ RÀPIDA I URGENT!!!! QUE FAIG????
Estrella Dorca

Hola!
Doncs sembla ben bé que esteu en mig d'un triangle amorós. Què vol dir això? Que segurament una de les tres persones acabarà patint. Ara tu has de veure quines opcions tens i quines conseqüències porta cadascuna d'aquestes decisions:
• Continuar veient-vos d'amagat sense embolicar-vos
• Embolicar-vos i continuar veient-vos d'amagat.
• Ser honesta amb la teva amiga i explicar-li exactament per on passes. (no es tracta de demanar-li permís, sinó simplement de fer-li saber la teva situació)
• Deixar de veure't amb aquest noi per mantenir l'amistat amb la teva amiga.
Totes les decisions porten el seu risc i el seu patiment. Mira aquestes opcions i valora quina és la que millor s'ajusta a la teva manera de ser i, sobretot, quina és la que et farà sentir millor en un futur. De què et penediràs més? D'haver-ho provat amb aquest noi o d'haver-hi renunciat per l'amistat? Potser l'amistat no és tan forta com creus o potser els sentiments cap a aquest noi no són tant intensos. Pensa-hi ;)
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25