Estries😱
Crec que em començen a sortir estries. Què puc fer per fer-les marxar encara que sigui una mica? Hi ha alguna cosa per prevenir que no te'n surtin més? O hauria de fer més esport?? M'han dit que si aconsegueix posar-te forta no en surten però no sé si és veritat...
Gràcies i petons!
Laura Medrano

Hola guapa!! Primer de tot, bon 2017!!!
Les estries són una ruptura que es fa dins la pell i tot i que són molestes i ens han "educat" per a que ho veiem com una cosa anormal, la realitat és que la majoria de dones en tenim. Malauradament no les podem eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser, però tot i així les cremes que podem trobar a les farmàcies ens poden ajudar a prevenir-les i a que quan acaben de sortir es dissimulin una mica. Això si, un cop surten ja no marxen del tot. En el teu cas com que t'acaben de sortir, aquestes cremes et poden servir (pregunta a la teva farmàcia).
Pensa que a l'adolescència és quan surten i sol ser en moments que feu una estirada important. Per intentar evitar-les has de seguir un estil de vida el més saludable possible i beure l'aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscs i fer-te massatges a les zones on t'acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
Espero que els consells et siguin útils.
Una abraçada
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org