JO EM VEIG PRIMA PERO TAMPOC MOLT
Hola, voldria saber si en el pes que estic es saludable. Peso 44-45kg y medeixo 158-159cm. Jo en general em veig prima tot i que les cames no tant
Laura Medrano

Hola i bon 2017!!
Segons el que ens dius que mesures i peses, sí que es podria considerar que ets prima ja que el teu pes està una mica per sota de la normalitat. Tot i així com que no ens has dit l'edat que tens, pot ser que aquest càlcul no sigui exacte ja que serveix per a persones que ja han parat de créixer i de desenvolupar-se. De totes formes, si això és un tema que et preocupa, el nostre consell és que demanis la opinió al teu metge o metgessa de capçalera per a que ell/a t'indiqui més exactament com estàs, ja que nosaltres sense saber la teva evolució ni altres dades, no podem dir-t'ho amb exactitud.
Una abraçada!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org
Anonima18
Gracies , tinc 15 desde fa poc i encara no tinc la regla. Estic be de pes o puc baixar una mica mes?
Laura Medrano
Hola de nou!
Així doncs la nostra recomanació és que no aprimis més ja que podria acabar afectant al teu desenvolupament i salut, i encara menys si la regla encara no t'ha vingut. A la teva edat, com que us esteu desenvolupant, a mida que sou més alts, també heu d'augmentar de pes, així que intenta no capficar-te amb aquest tema i si veus que no pots evitar pensar-hi, demana ajuda als pares o al teu tutor/a.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers