Es normal senir gelos si nomes es un amic?
Hola adolecents.cat, tinc un problema i esque tinc un amic qe es molt amic meu, encara que mai li digui me l'estimo molt i em precupu molt per ell i a les hores de classe es amb qui mes temps passo. Jo el considero el meu millor amic pero no se si ell considera qe jo soc la seva millor amiga i esqe ell apart de anar amb mi va amb altres nenes (que em sembla molt be que tingi mes amiges, jo tambe tinc mes amics) pro el problema es que aquelles son les "pijes" "populars" (jo era amiga d'elles fins que em van fer fora del grup i ara em cauen fatal) i ell tambe va molt m elles i aixo em provoca molts gelos, em venen ganes de anar i cardarlis una hostia perque sempre que estic amb ell elles venen i se l'emporten i no se si tenir tans gelos per aixo es normal, ell no m'agrada ni res, pro nose em precupa qe alumillor jo sigui una persona possesiva o algo per l'estil. Soc a l'unica que li pasaa o es algo normal? I que podria fer per no sentirme tan extremadament gelosa? Ell sempre m'ajuda quan veu que estic trista perque aquelles ties em rallan i nose si tindria qe parlar aixo amb ell o no.
Gràcies, petons😘
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques sembla que la teva gelosia podria venir per la por a quedar-te sola o que aquest amic t'abandoni per anar més amb elles. És natural que et sentis amenaçada si aquest grup et va excloure, però referent al teu amic, tu mateixa dius que t'ajuda sempre i que teniu molt bona relació. Doncs confia en aquesta amistat! Si veus que la seva actitud et comença a molestar o a fer mal, pots parlar amb ell i fer-li saber com et sents quan passa això. És possible  que ell no s'adoni que t'està fent mal.
Sigues honesta amb ell i veuràs com la seva actitud canviarà.
Una abraçada
Laia Sala
Instagram: @terapia25