Buuuuuf ajuda
Holaa
Sóc una noia de dotze anys, i si se que soc molt petita pero ja m'he liat i he fet aqui algunes coses... bueno el cas es que un noi m'agrada desde l'estiu, i desde setembre que parlem molt per el wp. Les converses son basicament testimo jo mes amb mil cors al darrere. L'altre dia, mentres parlavem, em va demanar lio. Jo no se que dir-li, perque magrada pero nose si es aixo el que vull jo amb ell. El cas es que li he dit que si, nomes perque sino la relacio seria extranya. El cap de setmana vam quedar i ens vam liar. EL MILLOR LIO QUE HE TINGUT MAI! bueno el cas esque li vaig dir que ens ho teniem que prendre amb calma. Li vaig dir aixo perque lio no te cap implicacio emocional, i ell a mi magrada, i molt. I tinc por que lunic que li agradi de mi sigui el meu fisic.
Que puc fer? Esq ara la relacio esta molt incomodaaa
Ptoons
Estrella Dorca

Hola Anònima,
Doncs tu ja tens clara la teva decisió i la teva intenció amb ell. Ara només l'hi has de fer saber. Quan parlis amb ell hauràs de buscar la manera (ja sigui més directe o més subtil) de dir-li que tens ganes que la relació avanci una mica més, que no es quedi només amb un lio. Que tens ganes de conèixer-lo i passar estones amb ell. També li pots dir que mentre esteu així no vols que es lii amb ningú més i que tu tampoc ho faràs.
Aquesta podria ser la teva proposta, llavors només has de veure (i acceptar) si ell també ho vol així o quines condicions posa. Recorda que no tens cap obligació a acceptar-les i que tu has de decidir si el que ell et proposa t'agrada i et convé, d'acord? No ho oblidis ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @Terapia25