problemes amb la mare.
Holaa<3!
bé, volia preguntar que aig de fer, estic farta de les crtiques de me mare, que si mnjo, si no menjo, que is soc gorda. que si no ho soc, critica tot. Tot.
Estic canssadísima, a vegades i tot ha arribat a insultarme, i s'ho he comentat al meus amics, tots em diuen que sigui forta, però porto un any amb akesta merda. he arribat a bomitar, per els insults de gorda, i a tallarme les venes, osigui, suicidi, per lo d enena de merda, inutili d'altres.
Sisplau contesteu, necessito ajuda...
InterPersonal

Hola anetta<3!. Sóc l'Assumpta.
Ostres, entenc perfectament que et sentis malament amb aquesta situació que expliques. Aquesta falta de respecte, crits, insults, etc. per part de la teva mare t'ha d'afectar molt. No sé si es tracta d'un cosa habitual o només quan us enfadeu per algun tema en concret...? Sigui com sigui, no té cap tipus de justificació i cal solucionar-ho. Has provat de parlar-hi i dir-li que no t'agrada que et tracti així? Segurament, com tots els adolescents i joves, teniu moments de confrontació amb la teva mare, però no poden arribar als extrems que m'expliques. Per altra banda, pensa quines coses fas tu que no estan del tot bé i que poden molestar a la teva mare. Crec que heu de parlar-ne i posar-hi les dues de la vostra part. Si no saps massa com fer-ho, explica-li la situació a un adult que et pugui entendre (algun altre familiar, professor/a, etc.) i t'ajudi a posar fi a aquesta situació. Segurament que hi ha estima entre les dues però no sabeu gestionar aquests conflictes que se us escapen de les mans i algú més ha d'ajudar-vos a superar-los.
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat