Rutina d'exercisis??? recomanable?(scrt)
Hola adolescents!
Farà un mes i poc, vaig començar a fer unes 25-30-35.. sentadilles cada dia, inmediatament a una setmana casi dues, vaig notar com tenia molt menys cul. Fins i tot la meva amiga m'ho va notar.
La meva amiga hem va dir que normalment, per tonificar el glutis, doncs primer s'envà que diguessim "la grassa". Hem va dir que esperes fins Nadal que son gairebé dues setmanes i poc de vacances, que ho fes durant nadal, i així al institut, no es notaria tant.
Així ho he fet, fa tres dies (inclós avui) he començat una rutina d'exercisis.
Consisteix en fer per exemple -->(DIA 1: 15sentadilles-5ponts-10lunges--DIA 2: 20sentadilles-10ponts-15lunges) així durant 30 dies fins acabar a 90 sentadilles- 60 ponts- 70 lunges.
Sóc una noia alta 167cm, i peso 61Kg, estic primeta, sóc gran, tinc bastant pit, i cuixes. Faig Bàsquet desde els 6 anys, i lo únic que no m'agrada del meu cos doncs seria això, no tinc gaire cul.
El que volia preguntar-vos es, segueixo fent-la? De moment he aguantat bé aquests tres dies, pero potser es molt forta? Nose, no tinc ni idea, la vaig trobar en un post de facebook, veient-la així per sobre creieu que tindre resultat?
Bon Nadal i Feliç 2017
Moltes Gràcies,per respondre i per tota la increïble feina que feu, ajudeu a molta gent, enhorabona, de tot cor!
Laura Medrano

Hola!!
Primer de tot, bon 2017 i gràcies per escriure'ns!!
Veuràs, nosaltres no som massa partidàries de les rutines d'exercicis on s'han de fer repeticions, no perquè siguin poc saludables, sinó perquè són exercicis força avorrits que la majoria de vegades ens cansem de fer. En el teu cas com que comentes que fas bàsquet i per tant ets una noia esportista, la nostra recomanació és que no t'obsessionis amb el tema del cul. Està bé que si vols i et ve de gust facis alguns exercicis complementaris al bàsquet, però aquesta rutina que ens has explicat potser si que és una mica bèstia... busca'n alguna més senzilla o simplement fes la del dia 2, sense augmentar les repeticions.
Has fet bé de preguntar-nos perquè de vegades per Internet hi ha coses que són exagerades i que no poden servir per a tothom.
Una abraçada!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org