no puc quedar amb nois
El meu problema és que no puc quedar amb els nois, clarament. Ni amb amics, ni amb nois que m'agraden. No puc. Avegades he considerat que el que tinc és un problema...De veritat, no puc. Ho vaig fer dos cops i tot i que ho he probat no puc, esque no puc. Siusplau ajuda. He perdut moltes oportunitats per això...
InterPersonal

Hola Laura! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que primer de tot calma! To està a les teves mans però anirem a poc a poc. Per començar a afrontar les nostres pors va molt bé fer-nos una petita llista des de la primera por que ens és més fàcil afrontar fins la que més. Per exemple: la primera pot ser demanar els apunts a un amic noi, o demanar-li per estudiar amb ell...i la última de la llista pot ser quedar per prendre alguna cosa amb un noi que m'agradi. Quan tinguis aquesta llista el que funciona és començar a afrontar-te a la primera por, la que et costa menys! La única manera d'afrontar les nostres pors és encarant-nos-hi!! Pensa que les pors tenen importància i més importància si un els hi dóna!! Així que endavant i a poc a poc. Veuràs com a mesura que t'hi afrontis vas guanyant seguretat i obtenint bons resultats!! Endavant!! Gràcies per la teva consulta. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga