no puc mes
no puc mes, soc una noia que te molts problemes familiars i amb novio i tot i no tinc ganes de viure m'he intentat suicidar i no arribo en lloc, ningu sap que estic malament i necesito algú. se que hi ha un telefon de contacte amb especialistes que t'ajuden anonimament, m'agradaria saber quin es, molte sgracies!
InterPersonal

ola 17. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, entenc perfectament aquest sentiment de desesperança, tristesa i desil·lusió que tens. Molta gent passa per situacions com la teva o semblant a la teva, motivada per diferents problemes o esdeveniments vitals, i el què et puc dir és que la gran majoria se'n surt. Ara no hi veus solució perquè és com si estiguessis tancada en una bombolla i no poguessis veure més enllà, però en realitat pots "trencar" aquesta bombolla demanant ajuda. Estic segura que tens no una sino vàries persones al teu voltant a qui els pots explicar el què et passa i t'entendran. No estàs sola, encara que de vegades t'ho sembli. Pensa en familiars teus (potser no els més directes però sí d'altres): tiets, cosins, avis, etc., el teu nòvio per suposat, amistats, si estudies amistats de l'institut o professors/res, etc. Pensa que ara estàs en una situació complicada i en la que ho veus tot negre però en definitiva, passatgera. Per tant, per
solucionar-la necessites també una solució temporal, no definitiva (com seria el suïcidi). Has de parlar-ne amb algú ja, i demanar ajuda a algun/a professional del tema (psicòleg, metge, etc.). També et passo el telèfon que m'has demanat: Telèfon de l'Esperança 934144848 i el nom d'una associació que es diu DSAS que està a Internet i potser també et poden ajudar, d'acord?. Espero que em contestis per dir-me què has fet.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada energètica!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat