tot per un nen
fa bastan que vaig comensar a parlar amb un nen, i crec i ki havien sentiments pero fa poc em va deixaar de parlar i va comensar a passar de mi
li vaig dir de tot i ara no se que fer perque tot sigui com havans espero que em pogeu ajudar
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
No sé exactament què vol dir que li vas dir de tot...però m'ho imagino. Potser estaria bé que, si més no per tancar el tema, intentis parlar amb ell, li demanis disculpes si creus que et vas passar amb el què li vas dir, etc. Però també per fer-li veure que et va fer mal el fet que deixés de parlar amb tu així de cop, sense cap motiu. No sé si tornarà a ser com abans, però en tot cas, li hauràs dit el què penses, veuràs com reacciona ell, i quedaràs més tranquila. No?.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat