la meva amiga ha sigut ciberfolliamiga del novio de la noia que m'agrada i fins ara els 4 erem un grup d'amics!! URGENTISSIM SIUSPLAU!!!
Hola, en primer lloc, gracies per la vostra feina. Trigueu una mica a respondre pero es normal donat el numero de consultes que teniu.
Be, anem al gra.
Per no haver-ho d'explicar tot un altre cop us diré que sóc el mateix noi que fa un temps va escriure la consulta titulada "el meu veritable amor=novia del meu amic" o alguna cosa aixi. (resum breu: el primer cop que m'enamoro de veritat acaba passant que ella es fa novia del meu millor amic. Jo li vaig explicar a ell, vaig fer una mica d'aguantaveles i finalment (poc despres de que us envies aquella consulta) vaig aconseguir oblidar-la. O aixo creia jo). Doncs be, el meu ex amor, el seu novio, una amiga meva i jo teniem un grup d'amics "inseparable". Malauradament aquest curs ens van posar en classes diferents i ens vam distanciar una mica. Despres, la meva amiga i el meu examor es van mig enfadar pk la meva amiga anava més amb una noia, que havia sigut amiga del meu examor, pero ja no es parlaven, que amb nosaltres i llavors li va semblar que el grup es trencava. Jo, davant de la situacio de triar si anava amb un bandol o l'altre vaig desidir no anar amb cap. El que va fer que em distancies del meu examor. Poc despres, em vaig enfadar una mica amb el novio del meu examor (amb qui mantenia el contacte) pk no em semblava bona persona i m'havia traicionat masses cops i tal. Vaja, el grup s'havia disolt completament. Ahir, parlant amb la meva amiga em va confessar que ella portava 3 mesos fent de "follamiga" a treves del mobil amb el novio del meu examor. Res a la vida real, nomes es tocaven mirant les fotos de cada un i els missatges guarros que s'enviaven. No s'havien enamorat ni res, era simplement sexual, i tot i que havien parlat de quedar algun dia no ho feien. Resulta que, a sobre, la enemiga del meu examor ho havia descobert pero s'ho havia callat. Ahir, just despres d'xplicar-m'ho, la meva amiga li va dir per whatsapp al meu company que alló havia d'acabar. Es veu que ell, tot i dir algun cop que potser allo no estava be, li demanava cada dia mati i tarda que es conectes al whatsapp i ho fessin. De fet, mentre la meva amiga i jo parlavem ell va trucar per demanar-li. Jo, tonto de mi, li vaig prometre a la meva amiga que no diria res a ningú. Pero li vaig prometre abans de sabeer que era algu tant fort. Si em vaig quedar palid quan m'ho va dir! Ara no se que fer pk per una banda vull matar aquest cabró per ser aixi d'infidel i que tot lo dolent que ha fet li exploti a la cara pk no es mereix lo que te. Jo li vaig regalar el meu primer amor i realment ell mai s'ha enamorat d'ella. L'unic que vol es follar, i li suden els sentiments dels altres. Jo ja sabia que el meu examor mai seria feliç amb ell. Aaaa!!! per cert, ella no esta al corrent de la situació, segueix veient-lo com un gran novio. I ell no sap que ho se. De fet no sap que algú en aquest mon apart d'ell i la meva amiga ho sap. I jo li vull dir, que ho sé, que és un cabró, que talli amb el meu examor abans de fer-li més mal i que no li penso dirigir la paraula pk a mi també m'ha fet massa mal. Pero no li puc dir pk si li digues trencaria la promesa de confidencialitat que li vaig fer a la meva amiga i asobre potser sortiria tot a la llum i potser ella quedaria com una puta. Aixó em reventa per dins. També m'agradaria dir-li al meu examor però li faria massa mal i no vull que pateixi.
Que faig siusplau? Callo i segueixo deixant que una mala persona com ell se surti amb la seva? Li dic a ell que ho se i que ha de tallar d'un cop pk realment mai l'ha estimat tot i que si li dic aixó potser perdo l'amistat amb la meva amiga? Li dic al meu examor tot i que ella pateixi i la meva amiga quedi com una puta i perdi la seva amistat? Tambe podria convenser a la meva amiga pk ella mateixa ho confeses i potser aixi no quedaria tant malparada. Ns. De tota manera si ells dos tallesin jo potser tindria alguna possibilitat amb el meu examor però, realment vull aixo?
Siusplau, ajuda urgent. Aixo pot haver canviat radicalment en 1 setmana.
Gracies.
P.D. He pensat en vendrel-s'hi aquesta historia als guionistes de la tercera temporada de merli pk aixi sigui una mica millor que la segona XD
Gracies per la vostra feina, sempre ens enteneu perfectament.
Elena Crespi

Hola Henry!
Gràcies per confiar en nosaltres!
El que ens planteges és força rebuscat i nosaltres no et podem dir el que has de fer però... et podem plantejar diferents coses:
Què en trauries tu de dir-ho? Realment què vols?
El més important és que tinguis clar si el que vols és fer punts amb aquesta noia o no perquè realment en podeu sortir ferits. Hi ha sentiments pel mig i potser el més important és que la teva amiga (examor) sàpiga que pot comptar amb tu si ho necessita. Però tu has d'estar segur que només sents amistat per ella perquè si sents quelcom més en pots sortir ferit.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com