Ajuda em sento malament amb mi mateixa i no se que fer!!
Hola,bones
Per començar tinc un amiga que crec que esta enamorada de un amic meu i ella m'ho nega i resulta que jo amb aquest nen em pico sempre i l'altre dia em vaig liar amb ell i vaig sentir papallones i crec que sento algo...
Però la meva amiga li he explicat que ja que em diu que no sent res li he explicat perquè em doni consell i lo únic que a fet es possar merda això es cosa de 2 no de 3, hi ara me enfadat amb ella perque no enten que m'agradi i no se que fer perque a ell l'he perdut per culpa seva i a ella tambe perque crec que li agrade i esta celosa no se que fer estic desanimada perque he perdut dos amistats...
Salutacions
PD:ajudeume
Elena Crespi

Hola Juliet!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació!
Pel que em dius, sembla que sentis atracció per aquest noi. És molt normal que sentis papallones ara que us heu liat perquè hi ha atracció física però, una altra cosa, és que sentis quelcom més.
I em sap greu però... la teva amiga té part de raó: és cosa de 2 però això no treu que ella et pugui ajudar. Pero tu vols que et digui alguna cosa per esbrinar si li agrada a ella o no, no per ajudar-te a tu...
Et deixo un vídeo on diferencio entre atracció, enamorament i amor per veure si t'ajuda a aclarir allò que sents:
Espero que et sigui útil!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com