estic feta una embolic, ajuda'm siusplau
Hola. M'agradaria fer una consulta sobre que creieu que hauria de fer en temes amorosos.
Doncs resulta que estic molt perduda, no sé que puc fer. Em passo hores pensant que podria fer i mai arribo a ninguna conclusió.
La cosa resumida és que un noi que 5 anys enrere estava enamorat de mi i a mi m'agradava ell, no me'l puc treure del cap. Han passat ja 5 anys però ell continua al meu cap i penso que podria tenir alguna possibilitat amb ell. Ell és un noi tímid i amb orgull, i penso que mai faria el primer pas. Fa cinc anys no va passar res perquè ens feia vergonya parlar del tema i el seu orgull i el meu ho van impedir. M'agrada molt. I em fa molta ràbia no haver-li dit el que sentia anys enrere, perquè qui sap? Potser podríem estar sortint ara. Durant aquests cinc anys gairebé no ens hem parlat, suposo que per vergonya i altres històries, però ara em començat a recuperar el contacte i noto que m'estic enamorant d'ell. El problema està en què jo a vegades noto que ell sent alguna cosa per mi ja que m'obra per wats quan mai ho havia fet, i a vegades sento que ell m'esquiva. No sé que he de fer, penso que estic perdent el temps, que esperar i esperar no em durà a ningun lloc. Ell és molt reservat i tímid i mai faria el primer pas si és que sentís alguna cosa per mi. Però si el fés jo, m'arrisco a que em trenqui el cor. A més a més, es veu que fa poc és va liar amb una noia. Em va arribar que es va liar no sap perquè i que s'arrepenteix molt. Però igualment ho va fer. Es veu que ho va fer per necessitat. Però em sap greu i em poso trista quan hi penso.
Per una altra banda i una noi que tothom diu que li agrado. A mi ell no m'agrada, i els seus amics em diuen que em m'enrotlli amb ell, que ara és l'hora. Jo no em vull liar amb ell. Però ara fa poc, ell s'ha liat amb una altra noia, i no sé perquè però sento angoixa. No és normal, penso. A mi ell no m'agrada, no sento res per ell. Però cada cop que recordo el moment m'entra la ràbia i la tristesa. No entenc res. Jo tinc molt clar que per ell no sento res.
A part, un altre tema que em preocupa és que tinc 16 anys i encara no m'he liat amb ningú. Les meves amigues i amics em diuen que em liÏ ja, que ja vas tard. Molta pressió tot plegat. He de dir que he tingut oportunitats per liar-me, però aquells nois que s'han volgut liar amb mi no m'agradaven gens. I no vull liar-me amb qualsevol pel simple fet d'haver-me liat amb algú.
També, això va lligat al noi que m'agrada perquè si sabés del cert que no tinc cap possibilitat amb ell doncs, m'obriria a altres persones, però sabent el que sento per ell, no puc oblidar-me.
Estic angoixada i trista, aquest tema em preocupa. I dia sí dia també em pregunto quan em liaré, si el nen que m'agrada sent alguna cosa per mi i podria tenir alguna possibilitat i si aquest nen que es va liar amb una altra noia i suposadament li agrado perquè em va molestar tant.
M'agradaria que m'ajudessiu i m'aconselleu, no puc més.
Gràcies!
Elena Crespi

Hola Anna!
Doncs el que ens expliques ens dóna pistes del que podria passar a partir d'ara. Si seguiu igual que ara, les coses no evolucionaran ni aniran diferent. Per tant, està molt bé que et plantegis de fer alguna cosa diferent per fer canvis en la vostra relació. I si tu agafes les regnes i fas un primer pas, enhorabona!
Això sí... has d'estar disposada a que les coses surtin bé o no...
Però potser millor això que encallar-te 5 anys més en aquesta situació, oi?
Per tant, des d'aquí t'animem!
I no facis cas a les pressions que les teves amigues et posen. Cadascú es lia amb algú a l'edat que li toca i no es pot forçar. Nosaltres sempre recomanem fer-ho amb algú que realment 'importi i no per obligació i per demostrar que es pot fer...
Una abraçada!
I moltes gràcies per confiar en nosaltres i escriure'ns!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com