estic feta un embolic
Aquest any no se el que a passat, tots els nois amb demanes per sortir. Només tinc 12 anys i semblo mes gran fisicament tinc bastant cul i tetes, però el meu ex em va demanar lio i li vaig di que no pe por a cagar-la perquè no me liat mai. M'agradaria saber com liar-me perquè ns en tinc ganes. Si us plau ajudaa
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Primer de tot et recomanem que no facis res amb ningú si tu realment no vols. Tens 12 anys i no has de tenir cap mena de pressa en fer res qu eno estiguis completament convençuda de fer.
Si els altres nois o tots els nois et demanen per sortir, primer t'has d'escoltat a tu mateixa i decidir si realment tu sents quelcom especial per algun d'ells o són, senzillament, atraccions que tu també pots sentir per algun noi.
I com liar-te?
Doncs et recomanem que puguis deixar-te guiar ja que no hi ha instruccions fiables per liar-te amb algú. Sempre recomanem anar a poc a poc i anar trobant la manera que us agradi a tots dos ja que cadascú té el seu estil
Molta sort!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com