M'agrada un noi. Ajuda
Soc una noia de 16 i m'agrada un noi del poble que va al mateix instiut, a un curs més. No hem parlat mai ni res però sap perfectament qui soc perque tots ens coneixem de vista i a part, es el cosí d'una amiga la qual tampoc li tinc massa confiança.. Soc bastant tímida. Que faig per acostar-mi i fer-me amiga d'ell? Com començar una conversa i on si mai tinc opurtunitats? S'ha de dir que el noi mai ha tingut novia perque amb les noies sembla poc llençat i tímid però li van bastantes noies al darrera.. El meu principal problema seria com començar una amistat quan no tenim res de res en comú...
InterPersonal

Hola Lydia. Sóc l'Assumpta.
Segur que no tens mai cap oportunitat per trobar-vos i dir-li alguna cosa???. A l'institut: entre classe i classe, a l'hora de descans, a l'entrada o a la sortida, etc. I al poble: com tu dius en els pobles ens coneixem tots, per tant, segur que te'l pots trobar en algun lloc on coincidiu els joves quan sortiu, bar, pub, si practica algun esport, etc. De vegades les oportunitats s'han de buscar i de vegades cal provocar-les. Intenta esbrinar a quins llocs sol anar, quines aficions té, etc. I després, busca un tema de conversa fàcil, en relació a alguna cosa que pugueu compartir i que et sigui còmode també per tu. No cal que t'expliqui que a través del whatsapp, del facebook, etc. també pots contactar amb ell. Segur que teniu més coses en comú de les que et penses: la timidesa per començar...
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat