ESTIC MALAMENT!
Hola!
Desde fa 3/4 anys que no em veig bé amb mi mateixa, he anat bastantes vegades a un nutricionista, però no em funciona... He deixat de fer alguns àpats però segueixo igual... No em veig gens bé... Em podrieu dir alguns exercisis que pogués fer a casa també?
Graacies♥!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori i confiar en nosaltres!
Normalment quan no ens sentim bé amb el nostre aspecte físic el primer que fem és intentar canviar el nostre cos. Això sovint té pocs resultats per dos motius:
- El nostre físic és així per la nostre predispoció genètica i per això és molt díficil canviar'l-ho
- Generalment no és un problema real del aspecte però és la nostra autoestima la que ens fa sentir tant malament
Saltar-se àpats no aprima i és molt perjudicial per la teva salut. Al final després t'acaba entrant ansietat i més gana i acabes menjant més i a més el teu metabolisme es torna més lent i comença a guardar el que menges.
Penso que si portes tant temps sentint-te així podria anar-te bé l'acompanyament d'un psicòleg perquè t'ajudi a millorar la teva autoestima i que aconsegueixis sentir-te bé acceptant-te tal i com ets. És molt dur estar sempre a disgust amb un mateix i lluitant per canviar.
També et recomano que no et comparis amb ningú ja que només fa que et sentis pitjor.
Ningú és perfecte no t'ho exigeixis a tu mateixa.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar
Psicòloga