Plans de vida modificats (Vegetarià)
Hola Adolescents!
Veureu...
Desde petit que menjo carn. Ha sigut una cosa que se'm ha inculcat des de la infancia i no hi ha res de dolent en això.
Però ja fa dies que tinc al cap la paraula "Vegetarià"
Ja fa dies que tinc al cap la idea de fer-me vegetarià, i cada cop que ho penso mes normal ho veig al meu dia a dia.
Puc fer-me vegetarià després d'haver-me passat 18 anys menjant carn??
Quins consells em podeu donar??
Moltes gràcies!!
Una abraçada!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
Bé, el primer que et diria és que pensis quina és la motivació per ser vegetarià, és a dir, quins son els motius que t'han portat a que tinguis aquesta idea.
Pel que fa a nivell de salut has de saber que portar una dieta vegetariana no és dolent però sempre hi quan es faci sota control mèdic i nutricional i de manera progressiva. Pensa que no és una cosa que pugui fer-se d'un dia per altre i que necessitaràs complements vitamínics i un nutricionista que t'expliqui les pautes necessàries.
Pensa-ho bé i si al final ho tens clar i decideixes dur una dieta vegetariana aleshores et recomano que vagis al metge i demanis hora a un nutricionista especialista.
Una abraçada, qualsevol dubte ens pots tornar a escriure els cops que ho necessitis!
Carlota López Ballestar
Psicòloga