Grassa o prima?
Holaaaa!!!!
Tinc 13 anys i peso 55kg i medeixo 1'52.Jo en lo meu fisic no me trobo massa be,i pos volia preguntarvos si aixo es un pes ideal o no.
Laura Medrano

Hola!!
El pes ideal només amb la teva alçada i edat no podem saber-lo ja que depén de moltes variables. De fet als metges tampoc els hi agrada parlar de "pes ideal" i sempre parlen de pes saludable. El teu pes ara per ara està dins de la franja de la normalitat, així que no has de preocupar-te per si has d'engreixar o aprimar. També vull dir-te que ara mateix estàs en ple procés de desenvolupament (13 anys) i que ni la teva alçada ni pes són definitius. De fet és probable que des d'ara fins a final de curs el teu cos hagi canviat degut al desenvolupament propi de l'edat.
T'aconsellem que segueixis com fins ara i que si tens dubtes sobre el teu pes, ho consultis amb el teu metge o metgessa, que et podran donar una resposta més exacta ja que ell/a et coneix i podrà parlar amb tu dels teus hàbits de vida.
Si tens qualsevol altre dubte, aquí estem!
Una abraçada i bones festes!!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org