Mai he tingut novio
El cas es que tinc 16 anys, a punt de complir-ne 17, i mai he tingut novio ni m'he liat. Segurament hi ha bastantes persones en la meva situació però dins la meva colla d'amigues soc l'única i això em fa sentir malament i com si estigues desaprofitant la meva adolescència. No em considero lletja i he tingut oportunitats però no vull liarme amb el primer que passi, si no amb algú que realment m'agradi. Que n'opines? Que puc fer per sentir-me millor o bé trobar novio?
InterPersonal

Hola Lydia. Sóc l'Assumpta.
Doncs trobo molt bé que siguis conseqüent amb el què penses. Si no has trobat a ningú que t'agradi, per què liar-te amb el primer que passa, tal i com dius tu, si no t'agrada?. No és cap obligació ni cap imposició sortir o liar-te amb algú, i no hi ha una edat determinada per fer-ho. El físic és important però, per sort, no ho és tot a l'hora de trobar una parella. Hi ha moltes altres coses que són importants més relacionades amb el caràcter, la forma de ser, etc. Com tu dius, no et consideres lletja, i a més, estic segura que tens un munt de qualitats que et defineixen i destaquen en tu. Pensa quines són i treu-ne partit. Si tu et sents segura amb tu mateixa i et valores...segur que tard o d'hora trobaràs algú que ho sàpiga apreciar.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat