Amor de 14
Bones!!!
Tinc 14 anys acabats de fer i sóc la única de la colla que no ha sortit ni s'ha liat mai amb ningú.
Jo sempre havia estat enamorada d'un nen que estava enamorat de la meva millor amiga (a ella també li agradava), a mi això no em va preocupar mai gaire: en aquell moment era incapaç de sortir amb ningú... El problema és que ara estic enamorada d'un noi que li mola una altra que es superior a mi amb tot, ademes ja li havia dit que m'agradava, però com que a classe sempre se'n reien de mi (ell va a un altre institut de la mateixa ciutat) li vaig dir que ja no m'agradava. Però ara estic obsessionada amb què vull sortir amb algú i liar-nos i resulta que hi ha un nen (a mi no m'agrada) que va a per mi i s'ha liat amb moltes, i no se que fer, perquè per una part no vull sortir amb ell perquè es molt lleig i no m'agrada psicològicament però no sé si hauria de fer algú a cosa per sortir amb alguu jaa!!
Gràcies per la vostra atenció.
Elena Crespi

Hola Hawai!
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et passa.
Nosaltres et recomanem que mai, mai, mai el liïs amb algú només per fer-ho o per poder dir que ja ho has fet. Entenem que si al teu voltant totes les teves amigues ja han fet el pas tu sentis més la pressió però potser seràs tu la que podrà decidir lliurement amb qui fer-te aquest petó i liar-te i no deixar-se endur pel que se suposa qu eja hauries d'haver fet.
El que has de fer és estar convençuda de que vols fer-ho i que escullis alú amb qui realment vulguis, no que ho facis per treure't aquesta llosa de sobre perquè sinó, la vida es pot convertir en una llista de coses per fer sense importar el que tu realment sents i el que et convé...
Pensa-t'ho bé abans de fer-ho.
Una abraçada1
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com