Holis
Hola!!
No se ven be a on va akesta consulta pro...
A veure el meu problema es:
La meva iaia esta obsesionada amb el menjar. Jo soc una noia no gorda pro tampoc prima, mes aviat gordeta. Esta tot el día dient-me q em tornare anorexica si no Menjo I bla bla bla. La veritat ja t'asseguro jo q no me'n tornare. Jo li dic q no es preocupI I q em deixI pro no em fa cas i ja n'estic farta.
Moltes vegades estic dinant, esmorzant o sopar I em comentaris del tipus:
-només aixo, al final et tornaras anorexica
Jo seguido una DIETA equilibrada, tot I q la meva constítucio es la q es
P.D. sorry per les faltes (es el corrector q esta amb castella)
Elena Crespi

Hola guapa! com estàs?
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació.
Crec que és important que li puguis dir a la teva iaia que això d'acabar-se tot el que està al plat ja no ho recomanen els dietistes i nutricionistes. De fet, el més important, ñes menjar a poc a poc per aprendre a reconèixer la sensació de sacietat.
Et recomano que segueixis un nutricionista que es diu Julio Basulto (
) i que vegis tota l'argumentació sobre què és una bona dieta i així li puguis ensenyar a la teva iaia.
i si tu estàs tranquil·la, potser hauràs d'aprendre a conviure amb una iaia una mica pesada amb el menjar... :)
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com