Tinc 14 anys i encara no m'he liat.
Bon dia adolescents,
Em preocupa no tindre parella, he sortit amb nois però sempre els acabo deixant jo i els que m'agraden de veritat no volen sortir amb mi.
Fa temps que m'agrada un noi que coneixo del barri, les "popus" del meu insti se l'han ligat més d'un cop però ara està lliure, me'l trobo quasi cada dia pel carrer pero mai m'he atrevit a saludar-lo, les nostres mirades són molt intenses, a l'estiu vaig obrir-li per whatsapp i vam estar parlant i coneixent-nos, però res de quedar ni res, vam dir que ens saludariem però em fa molt corte i no ens em saludat ni parlat desde fa gairebé 2 mesos, encara m'agrada, a més les meves amigues ja s'han liat i jo no, es normal? Què puc fer?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Alice,
Aquí hi ha dos temes importants:
Liar-se. Ha de ser una decisió lliure basada en els propis desitjos i no en el que mana la societat. Encara que totes les teves amigues ho hagin fet, si tu no ho fas convençuda, no et ve de gust o tens dubtes... segurament no serà tant plaent com hauria de ser i t'emportaràs una mala experiència.
El noi. Tens una gran facilitat: ja heu parlat una mica! Ara només es tracta d'intentar tornar a connectar amb ell. Pots començar saludant-lo pel carrer (al principi et pot fer molta vergonya, però veuràs que mica en mica et sortirà més natural), i també tens un altre avantatge: el whatsapp. Aprofita qualsevol excusa/anècdota que et passi quan el vegis, per parlar-ne després per whatsapp. D'aquesta manera veuràs quin interès té ell en tu. És a dir, si et demana coses, si s'interessa per la teva vida, si té ganes de conèixer-te més, o si simplement és ben educat i et contesta els whatsapps sense més interès.
Només un consell (ja saps que normalment no en donem, però crec que és oportú per tu): No t'avancis! Deixa que les coses vagin al seu ritme i gaudeix-les!
Una abraçada!
Laia