Mengar mes de lo normal.
Hola
Porto uns dies menjant mes de lo normal, no se perquè es deu aixo però estic una mica preocupada , últimament estic una mica nerviosa i una mica estesada ( fa molt de temps que pico alguna cosa entre hores).
Com puc habitar no picar entre hores?
Aixo que pot ser?
Gracies per la feina que feu. Un peto a tots.
Laura Medrano

Hola Oxana!
En primer lloc, moltes gràcies per escriure'ns!
Sense parlar amb tu sobre el tema és difícil que sapiguem perquè estàs picant entre hores i menjant més de l'habitual, però un possible motiu és, com tu dius, perquè estàs nerviosa i estressada. Hi ha persones que quan tenen ansietat tendeixen a menjar per a calmar-se i a menjar sense gana, que suposo que és el que t'està passant a tu...
La millor manera d'evitar-ho és que no tinguis menjar del que sols picar a casa i que quan notis que estàs nerviosa i/o avorrida, facis altres coses per distreure't que no siguin picotejar, com per exemple escoltar música i ballar, fer esport, trucar a algun amic/a,... També és molt important que facis els cinc àpats ben fets per a no tenir gana entre hores.
Esperem que aquests consells et vagin bé i no et preocupis massa pel tema ja que tots tenim èpoques de més nervis o ansietat que després passen i tot torna a la normalitat.
Una abraçada ben forta i per qualsevol altre cosa, aquí estem!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org