Infidelitat (?)
Hola, el meu nóvio i jo portem junts 11 mesos, pero durant aquest temps hem trencat diversos cops... Ahir, em vaig assabentar de que al juny es va fer un pico amb una noia (que jo ja savia que ella li tirava la caña a ell). Quan s'ho vaig dir, començà a plorar molt fort, durant unes 3 hores. Jo se que s'empenedeix i que per ell, no va significar res, ell mateix em va dir que li feia fàstig. El que passa es que, ell m'ha mentit en més coses i jo a ell també, ja que durant un temps m'agradava un amic seu. El cas es que no se com oblidar-me de tot per poder seguir amb ell...
Estrella Dorca

Hola Alicia,
Sembla que no heu començat la relació de la manera més sana possible. Per cap de les dues bandes. Quan un membre de la parella (en aquest cas tots dos), trenca el compromís, sempre es forma una petita ferida. A vegades és fàcil de curar i altres vegades és més difícil. Pel que expliques és un tema que va apareixent, que et fa estar malament i sense tenir-li confiança. Potser podríeu intentar fer un petit ritual i fer aquests passos.
1. Decisió conjunta. És important que tots dos vulgueu arreglar la situació i continuar amb la relació de parella.
2. Escriure els errors comesos. Cal que tots dos apunteu allò que ha fet mal a l'altra persona en un full començant: "Demano perdó per..."
3. Escriure el nou compromís. A l'altra cara del full escriure quins nous compromisos agafeu cadascú: " A partir d'avui (data), assumeixo que..."
4. Llegir el full en veu alta davant de l'altra persona. Així el compromís té més pes.
5. Cremar els dos fulls. Per generar uns aires diferents.
Aquesta és una manera de reconstruir la situació, però abans és necessari que hagueu parlat molt i decidit fermament que voleu continuar junts. LLavors tindreu una nova data d'aniversari com a parella: la del ritual ;)
Una abraçada!
Laia