Amor no correspost
Hola!
Mireu, aquesta és la meva situació:
Vaig a una extraescolar on hi ha un noi del que n'estic enamorada. Fa poc, una amiga meva va parlar amb ell i va insinuar-li que a ell mi m'agradava, i va resultar que ell ho sabia perfectament. El meu primer dubte és, si jo li agradés, ja m'hagués dit alguna cosa, oi?
Aquest noi va fer una fotografia a la seva conversa i la va penjar a un grup de WhatsApp on hi estem tots els de pintura, i som bastants. En la conversa també mencionava una altra noia que no hi hauria de ser i ara també està implicada. Bé, la qüestió és que avui, que fem l'extraescolar, haurem de donar una falsa explicació, però això no és el que més m'importa.
Això sí, vaig fer-me passar per la meva amiga (la que va parlar amb ell) i vaig entrar al seu Facebook (tot amb el seu consentiment, és clar) i vaig dir-li que havia de deixar les coses clares.
Què m'aconselleu per un amor no correspost? Què farieu vosaltres en la meva situació?
Petonets de gominola!
Chupi Forever :3
InterPersonal

Hola Chupi Forever. Sóc l'Assumpta.
En relació al primer dubte: no necessàriament. De la mateixa manera que tu tampoc no li has fet saber que t'agrada, ell pot ser que tampoc s'hagi atrevit a dir-te res. Totes maneres, ja saps que a part de "dir-ho", o sigui, de la comunicació verbal per entendre'ns, hi ha altres maneres de fer saber coses als altres, com per ex. les mirades, les gesticulacions, etc. (comunicació no verbal). Estigues atenta també a aquestes senyals, ja que sovint ens donen més informació que les paraules quan parlem de relacions amoroses.
Així doncs, primer de tot intenta esbrinar si realment es tracta d'un amor correspost o no. Si creus que de moment no ho és però que hi ha possibilitats que ho sigui...endavant amb tot el teu repertori de tècniques per la seducció. N'estic segura que en coneixes unes quantes. I si veus que no hi ha opcions per la seva part, retira't però amb el cap ben alt. Pensa que no és tant fàcil això de ser correspost en l'amor.
Petonets guapa!.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat