Estic molt rallada, ajuda siusplau
Hola!,
Fa ja uns dies que he començat a anar a un esplai i, hi ha un noi que m'agrada. No el conec de res, però m'atrau i quan estem junts noto que no em para dde mirar. El cas es que jo passo de les seves miradetes per pura vergonya. No el conec, però no el puc oblidar.
A més a més, realment no se si vull apuntar-me a l'esplai, ja que encara que hi tinc una amiga que ja coneixia i gent que m'ha integrat, hi ha altre gent que no. També he d'afegir que sóc una persona molt tímida i em costa establir relacions.
I per acabar, a una extraescolar hi ha un noi que els primers dies no em parava de mirar i esn vam haver de descriure entre nosaltres i ell ho va fer sobre mi... El cas, és que jo passava d'ell i aquests últims dies he notat que ja no em mirava tan. No se si realment m'atrau o només era la idea de que li pogués agradar. Perquè no oblidem que ara els meus pensaments estan tot el dia amb el noi de l'esplai.
Creieu que realment li puc agradar al noi de l'esplai? I creieu que m'hauria d'apuntar?
Gràcies per la vostra ajuda, encara que és molt possible que no em contesteu. Però o entenc, aneu de bòlit.
Un petó!
Estrella Dorca

Hola Emms,
Intentem respondre totes les consultes! Potser anem una mica tard, però espero que et pugui servir!
A veure, la pregunta important és: El noi de l'esplai t'interessa? Si és que sí, busca la manera d'apropar-t'hi, conèixer-lo una mica millor i valorar si et continua agradant.
Potser el noi de l'extraescolar (per com ho expliques) sí que et va fer aquest efecte: que t'agradava el fet que tu li agradessis.
I pel que fa a apuntar-te a l'esplai, tu mateixa dius que ja has connectat amb algunes persones! Evidentment, quan entres en un grup que ja està format, pot ser difícil integrar-se ràpidament, però cadascú necessita el seu temps per anar coneixent a les persones, buscar coses en comú, fer-se bromes i viure experiències, que és el que acaba fent cohesió. Tu mateixa has de decidir si apuntar-te pot ser una bona manera de posar-te a prova i superar aquesta timidesa. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala