AMISTAT
Hola!! Tinc una millor amiga i ens ho expliquem tot i estem bé. El problema és que sempre estic pensant: s'avorreix amb mi? i tal i no hi paro de pensar! Quan quedem a soles parlem i això però sento que amb mi s'avorreix perquè precisament no sóc d'aquelles que estan boges... Què puc fer?
Jo no vull estar amb silencis incòmodes sino que vull riure,divertirme etc...
Estrella Dorca

Hola Annabali,
A vegades pensem tant en com ens hem de comportar que ens oblidem de ser naturals. Nosaltres som lliures de relacionar-nos amb qui vulguem i amb qui ens sentim més còmodes. Així que confia en la vostra amistat. Ella ha escollit ser amiga teva, serà que li aportes algunes cosa, no creus?
Quan estiguis amb ella, no pensis en els silencis ni en si ets avorrida. Centra't en la conversa i escolta't a tu mateixa: què et ve de gust? dir una tonteria? Fes-ho! Estar en silenci? Disfruta d'aquesta comoditat! Proposar un pla nou? Endavant!
No deixis de ser natural amb les persones del teu entorn, a elles els agrada com ets! ;)
Una abraçada!
Laia