Estic feta un manyoc de problemes
M'agrada el meu millor amic però ell està sortint amb la meva millor amiga sempre estan junts. Abans que sortissin em vaig liar amb ell i em vaig fer ilusion amb ell.
Què puc fer ara m'oblido d'ell o parlo amb ell?
Estrella Dorca

Hola Ponz,
Quan estem en un triangle amorós, sempre hi ha una persona que en surt ferida. En aquest cas, sembla que el teu amic no t'ha correspost amb els mateixos sentiments. Sé que fa mal, però ell ja ha decidit amb qui vol estar. Tu pots fer dues coses:
• Dir-li el què sents i veure quina resposta et dóna.
• Retirar-te i intentar oblidar-lo.
Totes dues opcions tenen el seu risc. Has de mirar quina és la que s'ajusta més a la teva manera de ser. Et veus capaç de dir-li directament els teus sentiments i acceptar (en el pitjor escenari), que ell no senti el mateix per tu? O bé prefereixes allunyar-te una mica, centrar-te en tu i oblidar-lo?
Mira pel teu benestar... aquí trobaràs la resposta.
Una abraçada
Laia Sala