ara em crec lo de "el roce hace carinyo"
Hola,soc una noia.
Nomes vull que me ajudeu a tenir respostas.Me estic liant amb un mes gran que jo i a demes te novia i ningu ho sap apart dels dos. Sempre diem que es de lio i de tonteig,peroco diuen "el roce hace carinyo" i crec que me estic enamorant i necessito respostas de ell,pero nose com dirli. Com li puc dir que me expliqui que pasara ara? Perque cada semana que podem i estem sols a me casa acabem liant-nos i al llit,pero aixo no es pot quedar aixi. Necessito saber que com acabara?De que pasara ara? Estare aixi molt mes? Sera algu mes que un "rollete" ? Ell sent algu per mi? Necessito respostas de tot aixo,pero nose com dirli.
Merci
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot has de tenir clar que només ell podrà donar-te una resposta clara a les teves preguntes. Pel que expliques, al principi va ser divertit i les normes estaven clares, però ara tu tens ganes d'avançar en aquesta relació i tu no saps com plantejar-ho.
El millor seria que agafis un dia i siguis sincera explicant que fins ara t'anava bé l'acord que teníeu, però que per tu ha canviat. Explica-li què t'ha passat i què t'agradaria que passés. Hauràs d'acceptar la seva reacció. De moment sembla que ell està apostant per la seva relació de parella (és la relació formal), així doncs, ja t'està donant un missatge (encara que no t'agradi).
Per altra banda, hauràs de decidir què vols fer a continuació:
• Continuar com fins ara i esperar que ell "es decideixi".
• Tallar aquesta relació i intentar oblidar-lo
• Mantenir aquest "rollo" tal com està, sense demanar res més.
Valora bé quina és la situació que et farà estar més malament en un futur i de quina et sentiràs més orgullosa, potser t'ajudarà a decidir quin és el següent pas.
Ah! i recorda una cosa: el que ens dóna més pistes de com és una persona no són les seves paraules, sinó les seves accions. És a dir, per molt que et digui que no està bé amb la seva parella, si continua amb ella.... ja t'està donant una resposta. D'acord?
Una abraçada molt forta!
Laia Sala