QUE FAIG?
Hola!
Tinc 12 anys, i fa aprop d'un mes vaig coneixer a un noi que en té 16.
El cas es que aquest noi està enamorat d'una amiga meva, però casi sempre que parlem em diu que em donarà un petó, que m'estima... Hem parlat de dutxan-se junts i tot. Sempre m'envia fotos sense samarreta, i això.
Jo m'he adonat conta de que m'agrada, moltíssim. Pero és clar, ell ho està passant super malament perque la meva amiga (la que li agrada) esta sortint amb un altre... Jo l'intento consolar, pero ho estic passant fatal.
Em podries dir la teva opinió? Que creus que tindira que fer?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Albss,
El comportament d'aquest noi és una mica estrany, no creus? Diu que està enamorat de la teva amiga però juga amb tu i et fa insinuacions sobre tenir relacions sexuals o moments més íntims...
Encara que a tu t'agradi, has de valorar si vols una persona que es comporta així a la teva vida: Pel que tu expliques, no és gens clar amb els seus sentiments...
A vegades no ens enamorem de la persona, sinó del fet de tenir algú amb qui parlar i jugar una mica. És aquest el teu cas? Pensa-hi bé!
Si realment t'agrada i creus que vols tenir una relació més íntima amb ell, potser hauràs de fer un exercici de sinceritat i fer-li saber... ja sigui amb indirectes o bé directament, a veure com reacciona!
Una abraçada!
Laia Sala