Diferents problemes.
Hola
Tinc uns amic un es diu Alex i la altre Adriana porten uns dies molt pesats amb mi dient-me que em s'entro molt amb els estudis i que tinc que descansar, jo els hi he dit molts cop que per mi els estudis son molt importants i he intentat que ho entenguin i que em deixin en-pau i no para'n i jo ja no se que fer.
Que puc fer perquè ho entenguin?
Avui per whats al Alex i a la Adriana els hi he dit que no vull ser la seva amiga ells san enfadat amb mi i jo els hi he dit el motiu el motiu era; No vull ser la vostra amiga per un temps perquè sempre estem enfadats i ja estic cansada de tot aixo.
Jo ho vull que ho entenguin que ho faig per el meu be i no vull que s'enfadin i ademes la Adriana li ha dit tot aixo al Alex i el Alex ma dit lo que la Adriana no ma volgut dir per whats i jo me enfadat molt perquè encanvi de dirmo la Adriana mu ha tingut que dir el Alex perquè la Adriana no es sap defensar sola.
Ademes no vull ser amiga de ells perquè he tingut molt problemes al insti per culpa de ells i amb la família també he tingut problemes per culpa de ells i ja estic molt cansada.
Que puc fer?
Gracies.
Estrella Dorca

Hola Oxana,
Sembla que tu ja has pres la decisió d'allunyar-te una mica d'ells. Potser és una reacció una mica radical, però si és el que necessites, endavant!
Els amics són persones que ens recolzen en les nostres decisions i si sents que ells no respecten la teva decisió, potser és que no s'han posat al teu lloc. Si vols pots intentar demanar-los què esperes d'ells: "m'agradaria que entenguessiu que vull dedicar més hores als estudis".  I llavors intentar arribar a un acord (si tu vols) amb ells, per exemple: "podem quedar els dimecres a la tarda". Així tu també t'organitzes els deures i passes estones amb ells.
Has de ser tu qui decideixi si aquesta amistat t'ajuda i et fa estar bé o, al contrari, t'arrossega cap a uns comportaments que tu no vols.
Sigues valenta i fes valdre la teva opinió i decisió!
Una abraçada!
Laia