no se com canviar-ho
Hola adolescents
Volia comentar que l'any passat va ser un dels pitjors anys, ja que la vaig cagar molts cops, i les meves accions del passat m'estan tornant ara en contra. Va ser el primer any d'institut, i la meva millor amiga i jo volíem coneixer a gent, fins que ella es va posar dintre de la colla dels "xungos" i jo no em volia quedar sola així que la vaig seguir, a partir d'aquí els companys de classe em van mal etiquetar, i tenien una altra idea de mi. Després vaig estar sortint amb un noi, aquest a estat el pitjor error que he fet mai, ja que vaig perdre moltes amistats per culpa de això, incluint-hi la de la meva millor amiga. Tots aquests errors m'estan tornant ara, i jo em sento trista i decebuda amb mi mateixa, encara que intento no expressar-ho.
Ara tinc dos millors amigues i estic molt contenta d'estar amb elles, però encara i així, no estic bé amb mi mateixa.
M'agradaria molt que em poguéssiu ajudar, encaminant- me i donant-me consells de cara al futur.
Gràcies per tot, i fins un altra !!!!!
Elena Crespi

Andrea, com estàs?
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació!
Els errors formen part de la nostra vida, sempre ens podem equivocar i el més important de tot és aprendre de les coses que anem fent... tant si l'encertem com si no.
Tu estàs davant d'una oportunitat d'aprendre el que no vols tornar a fer i això és molt bo. Encara que ara mateix vagis una mica perduda.
I veiem que ja estàs en el camí de la recuperació, fent noves amistats i centrant-te en tu mateixa. I això és fantàstic. Ens demanes que què pots fer... doncs les coses es recuperen mica en mica i has de deixar que el temps et permeti anar assentant les coses que has anat aprenent amb tot el que t'ha passat.
I, a partir d'ara, abans de prendre segons quines decicions, potser seria important valorar les conseqüències que tot plegat pot tenir, no et sembla?
Una abraçada molt gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com