"toca obrir-se com la primavera pot obrir una flor"
Hola guapxs!
Us explico el meu problema. Fa molt de temps que porto pillada del mateix noi, un ex de fa 3 anys. Tot i això, ho tenia mig oblidat perquè com des llavors no havia tornat a tenir gaire contacte amb ell doncs jo he estat amb altres tios i ell també ha fet la seva vida. Ara farà un any i mig que tornem a estar a la mateixa classe i som amics, però és estrany perquè sempre ens comportem mutuament amb vergonya, entre nosaltres som diferents que amb la resta i ens tornem tímids; jo amb això em vaig adonar que seguía pillada per ell. Però això només és el principi.
Hem quedat dos cops a soles i ens hem acabat liant, i l'últim cop jo li vaig fer una palla i ell em va ficar dits. El problema de tot això és que jo no sé exactament quina relació tenim ja que quan estem envoltats de gent fem com si res, i quan estem junts ens costa parlar amb claredat ja que és com si ens tinguessim massa respecte l'un a altre. Acabo pensant que d'alguna manera que jo actuï així és normal,perquè m'agrada , però ell no hauria per què actuar així i em confón. A vegades sembla que en el fons li agrado però d'altres no, i no sé què fer. M'agradaria pensar que de veritat sent algo, però d'altra banda sembla que només vol un rotllo. Suposo que si això va a més li acabaré explicant el que sento però tampoc vull espatllar-ho tot. Què en penseu del seu comportament? Què hauria de fer jo?
Moltíssimes gràcies per la ajuda i un petonàs enorme!
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Primer de tot, moltes gràcies per confiar en el Consultori! estem molt contentes de que t'animis a escriure'ns per aquí.
No sabem com estarà la situació a hores d'ara però pensem que en el que teniu us falta una cosa molt important: parlar.
Poder parlar amb la persona que estem (o que no saps què hi tens perquè la relació és un pèl estranya) és molt importnat perquè si no parleu, els riscos són que cadascú es fa les seves teories del que està passant i tu et muntes la teva pel·lícula sobre el qu eell deu pensar... i això no té perquè semblar-se a la realitat.
Per tant, i si li forules els teus dubtes? segur que costarà però... si no pots parlar i mostrar-li el que sents a aquesta persona, val la pena intentar estar amb ella?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com