Amiga gelosa
Tinc una amiga que no fa gaire que te novio. El cas es que gracies a que surten, l'he conegut a ell. Despres de portar parlant una setmana per WhatsApp, ens em fet molt amics, pero molt. Ell em cau super be, i jo a ell perque ja m'ho a deixat molt clar. El problema, es que s'ha començat a escampar, que jo tontejo amb ell i estem ''liats''. La meva amiga, obiament, es va posar super gelosa... S'ha enfadat amb ell i amb mi, perque es pensa que ell la deixara per mi. Jo ja li he dit, que entre nosaltres no hi ha res, pero em fa l'efecte de que no em creu. No s'en adona, de que ell esta pilladisim de ella, moltissim!!! I jo també per un altra. No se perque, hi ha gent que a començat a escampar aquest rumor. Ara em fa por que tallin. I pitjor, que ell em deixi de parlar. Perque jo a ella ja la conec, i com li agafi el rampell es capaç de dir-li que si parla més amb mi el deixa. Ell tot hi aixi m'ha deixat molt clar, que em vol a la seva vida, i que per més que sigui la seva novia, no li permetra que li digui amb qui pot parlar i amb qui no, que jo per ell soc una amiga, pero una de les millors i que vol seguir aixi. I ella tambe es pot enfadar amb mi si no deixo de parlar-mi, perque basicament, cada dia de la setmana em parlat, i no pas poc, i ell me esta agafan cariño, em dona abraçades, m'explica coses seves i jo meves, em ve a buscar a totes hores per parlar i tal... I jo m'alegro molt de que ens aguem conegut, perque s'esta tornant una person molt important per mi. Pero no vull perdre ninguna de les dos amistats, i tinc el presetiment, de que haure de renunciar a alguna. Que faig?
Estrella Dorca

Hola Clàudia,
Doncs sembla que la teva amiga no acaba d'entendre aquesta amistat que ha nascut entre la seva parella i tu. Segurament se sent insegura i és probable que se senti apartada de vosaltres dos. Prohibir que parleu o enfadar-se amb vosaltres no és, segurament, la millor manera d'actuar, però a vegades no sabem com fer-ho.
Intenta parlar amb ella i fer-li veure l'amistat real que hi ha. Introduiu-la en les vostres converses i així s'adonarà que no hi ha res més que una amistat. És important que ella se senti segura amb la seva parella i amb tu.
Però abans de fer cap pas: assegura't del que sents per aquest noi. És realment amistat? O hi ha algun tipus d'atracció? Sigues sincera amb tu mateixa, perquè aquestes respostes són les que et guiaran per fer els propers passos.
Una abraçada!
Laia